Mitt livs dyraste ostmacka

Ett av mina mål för 2010 var att ta körkort.
För att få göra det måste man gå något som kallas för riskutbildning. Det kostar 750 kronor.

För dessa pengar fick jag lära mig följande:

  • Att kursledaren varit fotomodell
  • Att hon körde MC
  • Att hon hade arbetat som lastbilschaufför, trafikskolelärare och förskolelärare
  • Att hon varit gift med en man som sålde lyxbilar.
  • Att hon varit svensk mästare i rytmisk gymnastik.
  • Att hennes syster gift sig med en riktigt snygg kille som var alkoholist (och sedan söp ihjäl sig), fick ett barn som hade adhd, också var jättsnygg och sedan blev ihop med en tjej som han fick barn med.
Utöver detta fick jag lära mig att det är farligt att köra bil om man har druckit alkohol eller tagit droger.
Det är inte heller bra att köra bil om man är för trött. I så fall kan man sova en liten stund och sedan dricka en kopp kaffe.
Och så fick jag en ostmacka.
Det var mitt livs dyraste ostmacka!

Kommentarer
Postat av: L

Ohhh jäklar!! Hade människan suttit inspärrad länge utan att ha någon att prata med eller?? ;) Håller mina tummar att du får ditt körkort. Det är guld värt!!

2010-02-19 @ 20:18:53
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

ha ha

2010-02-23 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0