Porrsurfar

Jag är hemma och är sjuk, roar mig med att porrsurfa. Ja altså inte vanlig porr, utan min favorit - socialporr. Det är att surfa runt på olika forum och fascineras över hur tossiga människor är. Min favorit just nu är familjeliv (tack för det tipset Rebecca). Där kan man förfasas över trådstartaren som undrar om hon kan få ett helt showroom från IKEA av soss när hon separerar från sambon, rösta på huruvida man är en dålig mamma om man lämnar bort sitt barn över natten innan det fyllt 18 och annat som rör relationer människor emellan.
Och precis som med vanlig porr är det lagom skamfyllt och pinsamt. Jag blev så beroende att jag fick ge mig själv datorförbud i en hel dag!
Ta del av galenskapen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0