Idag är jag jättearg på: En Tupperware-burk

Tack vare min svärmors försorg äger jag ett par tupperwareburkar. För er som inte vet så är det löjligt dyra plastbyttor som man ska förvara mat i. Jag tänkte göra en matlåda och kollade om locket gick att stänga ordentligt. Det gjorde det.
Däremot gick det inte att öppna igen. Hur jag en försökte gick det inte. Det fanns pilar på locket som visade att man skulle trycka, varför vet jag inte för absolut inget hände. Jag tryckte, drog, slet, gav upp och letade upp en tom glassbytta istället.
Nu frågar jag mig vad man ska använda en sådan burk till? Det enda användningsområde jag kan komma på är slutförvaring av kärnavfall.

Kommentarer
Postat av: lindanoremalm

men anna, jag som trodde du byggt armmuskler med eftersom du blivit så smal, men men det visa sig nu att du bara förlorat fett av träningen utan att bygga muskler ha ha ha ha

2010-03-12 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0