Dagens knasiga dröm

Jag drömde att mitt sparkonto hade blivit tömt så jag gick till banken och sa att mitt kort blivit skimmat.
Då ringde bankkvinnan till huvudkontoret och sa så här.
- Ja hennes kort har blivit skimmat, men det blir ingen ersättning från oss, nej för hon visste ju att det blev skimmat.
Och jag bara:
- Nej, jag visste inte att det blev skimmat NÄR jag tog ut pengar. Det fattade jag ju inte förren nu!
- Ja men du kom ju in här och sa att ditt kort blivit skimmat, då visste du ju att det blev skimmat eller hur.
- Ja men inte då!
Och så fortsatte diskussionen ända tills jag plötsligt befann mig på ett jättekonstigt julbord där det stod ett grishuvud och ett fårhuvud som man skar kött från.
Sen minns jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0