Missade vår bröllopsdag

I går firade jag och min man vår sjätte bröllopsdag. Eller vi skulle ha firat vår sjätte bröllopsdag om vi inte alldeles glömt bort det. Trots påminnelse från Facebook och allt (today, your aniversery with XX)!

Vad vi gjorde i stället för att fira sockerbröllop (som det sjätte året tydligen heter):
Vi åkte till köpcentret och handlade på Jula och ICA Maxi.
Sedan tittade vi på TV tills jag skulle gå och natta tvåringen. Självklart somnade jag också, och vaknade klockan halv två på natten. Jag gick upp och smååt lite innan jag gick och la mig igen. Maken hade somnat på soffan.

Så vi får fira vår sjätte bröllopsdag någon annan gång, fast det lär nog dröja för vi har inte hunnit fira den femte ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0