Nu jäklar ska här bloggas

Egentligen slutade jag blogga för ett år sedan. Det var när jag fick ett jobb och inte hade tid.
Men så kom jag på att jag behövde ett digitalt forum för mina texter och serier.
Så jag började bygga på en hemsida, det var html-koder som knackades in för hand och stilmallar som skulle redigeras och det skulle hyras webbhotell och köpas domännamn.
Efter många timars slit insåg jag att hemsidan såg ut som en blogg, fast med den stora skillnaden att ingenting fungerade.
Då kom jag ihåg att jag ju redan hade ett forum, gratis, användarvänligt och klart.

Så nu blir det blogg igen, men inga inredningsbilder eller bilder på katterna. Nej, nu ska här läggas upp kröniker, serier och annat smart.
Dagens knasiga dröm och Idag är jag jätte arg på... kommer nog ändå att finnas kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0