Jag är också en sån där lyckad typ

Vill bara nämna att jag också äter såna där macaroner och dokumenterar det med softade mobilbilder, även om jag inte håller på och skryter om det hela tiden. Men i alla fall, jag kunde göra det om jag ville för det är inte klokt vad jag äter maccaroner.
Jag har snart ätit min egen vikt i macaronjävlar.
Och om jag inte äter macaroner, lika a boss, så bakar jag cupcakes. Eller sitter på min säng i mina söta vintage kläder och poserar med nån skit jag pysslat ihop själv,  allt i ett softat pastelligt ljus.


Pastelligt ljus - check!
Obskyrt franskt bakverk - check!
Skummande latte- check! (minus för den fula koppen dock)


Kommentarer
Postat av: Tanya

Vad är en macaron? Känner mig lätt efterbliven och okultiverad.

2012-02-07 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0