Lite ursäkter och en rolig idé jag fick när jag körde förbi ett krukmakeri

Jag har inte lagt upp några enrutingar nu på ett tag, men det finns en par tre stycken som ska skannas i morgon.
Mitt längre projekt tar en del tid i anspråk eftersom det ska pillas och tuschas i det oändliga!

Jag har också legat i konflikt med naturen, dispyten gäller ett landområde, nämligen vår trädgård. Naturen försöker göra landvinningar där och i de tillhörande rabatterna, något som vi för en tämligen fruktlös kamp mot.

Hur som helst så har jag en jätterolig ide till en strip som är så här.
Ruta 1: En kvinna står och tittar på en skylt på ett hus. På skylten står det "krukmakeri". Kvinnan ser arg ut.
Ruta 2: Kvinnan har gått in i huset. Där sitter en man och skulpterar stora snoppar. Kvinnan säger: De har stavat fel på skylten vi beställde!

Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0